ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

افزایش سرانه فضای سبز با کاشت نهال در اراضی حاشیه کشف‌رود

  • کد خبر: ۴۱۹۸۳
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
افزایش سرانه فضای سبز با کاشت نهال در اراضی حاشیه کشف‌رود
فرماندار مشهد گفت: کاشت نهال در اراضی حاشیه کشف‌رود به افزایش سرانه فضای سبز در حاشیه شهر کمک می‌کند و باعث کاهش دغدغه‌های زیست‌محیطی خواهد شد.
امیرعلی قاسمی‌مقدم-محمدرضا هاشمی در گفتگو با شهرآرانیوز، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای ساماندهی و احیای رودخانه کشف‌رود اظهار کرد: به منظور ساماندهی رودخانه کشف‌رود به طول ۱۰۰ کیلومتر و مساحت حدود هزار هکتار، اقدامات خوبی از سوی شهرداری مشهد و شرکت آب منطقه‌ای انجام گرفته است.
 
وی افزود: به دنبال تاکید استاندار خراسان‌رضوی برای رسیدگی به معضل زیست‌محیطی کشف‌رود، سال گذشته تفاهم‌نامه جامعی تدوین و ضمن واگذاری فرماندهی این پروژه به شهرداری مشهد، برای هر یک از دستگاه‌های اجرایی وظیفه‌ای مشخص شد.
 
فرماندار مشهد تصریح کرد: سال‌های گذشته در بخشی از اراضی حاشیه کشف‌رود با استفاده از فاضلاب خام اقدام به کشت صیفی‌جات و سبزی‌جات می‌شد که البته با همکاری خوب مردم و کشاورزان، از این کار جلوگیری شده است.
 
وی با بیان اینکه کاشت نهال در حاشیه رودخانه کشف‌رود توسط شهرداری مشهد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این اقدام به افزایش سرانه فضای سبز در حاشیه شهر مشهد کمک می‌کند و باعث کاهش دغدغه‌های زیست‌محیطی در این مناطق خواهد شد.
 
هاشمی گفت: فرآیند نهال کاری در اراضی حاشیه‌کشف رود درحال انجام است و امیدواریم در سال‌های آینده تاثیر آن را در افزایش سرانه فضای سبز شهر مشهد و جلوگیری از تصرفات اراضی حریم رودخانه شاهد باشیم.
 
فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: درتلاش هستیم که با هماهنگی‌های بین بخشی از تصرف اراضی حاشیه و حریم رودخانه کشف‌رود جلوگیری کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->